بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هیچ وقت برای تغییر دیر نیست

  • کد خبر: ۴۱۶۱۲
  • ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
هیچ وقت برای تغییر دیر نیست
درست است که الان من در ازدواج و رابطه با همسرم دچار مشکل شده ام، ولی فکر نمی‌کنم ارتباطی بین رفتار‌های پدرم و مشکلات خانوادگی امروزم وجود داشته باشد. این‌ها صحبت‌های گوردون در نخستین جلسه درمانش بود.
به گزارش شهرآرانیوز، «خب، بله. پدرم گاهی مرا کتک می‌زد، اما این فقط به خاطر تربیت خودم بود، چون دلش نمی‌خواست که من هیچ وقت از مسیر درست خارج شوم. درست است که الان من در ازدواج و رابطه با همسرم دچار مشکل شده ام، ولی فکر نمی‌کنم ارتباطی بین رفتار‌های پدرم و مشکلات خانوادگی امروزم وجود داشته باشد. این‌ها صحبت‌های گوردون در نخستین جلسه درمانش بود. او سی وهشت ساله و جراحی موفق و متخصص ارتوپدی است. دلیل مراجعه اش هم این است که همسرش بعد از ۶ سال زندگی مشترک او را رها کرده و از خانه رفته است و به هیچ وجه حاضر به ادامه زندگی مشترک نیست.»
 
متنی که خواندید بخشی از کتاب «والدین سمی» نوشته دکتر سوزان فوروارد (روان شناس) است که با مطالعات موردی روی مراجعه کنندگانش قصد دارد درباره آسیب‌های پنهانی که والدین خواسته یا ناخواسته می‌توانند در فرزندانشان ایجاد کنند به ما هشدار و آگاهی بدهد.
 
او معتقد است: پدر و مادر‌ها هم آدم اند و نقص‌هایی دارند. ناآگاهی یکی از بزرگ‌ترین این نقص هاست که باعث می‌شود در رفتار با فرزندانشان دچار خطا شوند؛ بنابراین گاهی لازم است کسی به آن‌ها تذکر بدهد. ما مطالعه این کتاب را به همه افرادی پیشنهاد می‌کنیم که بر اثر هم زیستی با والد یا والدینی سمی، دچار آسیب‌های روحی روانی، بحران هویتی، گمگشتگی عاطفی، اشتباهات فاحش و شکست‌های پی درپی در زندگی شده و اعتماد به نفس خود را از دست داده اند یا والدینی که ناخودآگاه و بی آنکه خود متوجه باشند، به سلامت فرزندانشان آسیب می‌رسانند. یقین داشته باشید مطالعه این کتاب به شما کمک می‌کند تغییرات بنیادینی در خود ایجاد کنید و از گذشته آزاردهنده تان رها شوید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->